19 Mart 2015 Perşembe

Ölmeden önce yapılması gereken 15 şey..


       



Herkesin hazırlayıp bir köşeye koyduğu "Bucket List" yani  "Ölmeden Önce Yapılacaklar Listesi vardır..

Şayet hala böyle bir liste hazırlamadıysanız benim kendim için hazırladığım listeden ilham alıp sizde hazırlayabilirsiniz..


İşte benim listem :

1) Paris'e gidip, Eyfel Kulesi'nin önünde fotoğraf çekilmek.

2) Chanel 2.55 model çanta satın almak. (Tabiki de orjinali.)

3) Yükseklik korkumu yenip,Kapadokya da balona binmek.

4) Bir kitap yazıp,yayınlamak.

5) Ömrümün sonuna kadar sıkılmadan taşıyacağım bir dövme yaptırmak.

6) Piyano çalmayı öğrenmek.

7) Seyahat gemisiyle mavi yolculuğa çıkmak.

8) Gramofon sahibi olmak.

9) Yavru bir kediye sahip olmak ve ona uzun yıllar bakmak.

10) Butik cafe açmak.

11) Okuduğum kitap sayısını 1000'e çıkarmak.

12) Bir sürü uçan balonla sahilde yürümek.

13) Kırmızı bir araba almak.

14) Çocuğuma kocaman bir kitaplık bırakmak.

15) Bir AVM'de tek başıma kalıp,çılgınlarca sınırsız alışveriş etmek. (Bu biraz hayal statüsüne girsede aslında yapmayı en çok istediğim şeydir.)


Eğer devam edersek tabiki bu listeyi daha fazla uzatabiliriz. Ben yapmak istediğim 15 şeyi yazdım.

Peki ya sizin listeniz nasıl ?



1 yorum:

  1. Bir sürü uçan balonla sahilde yürümek, hayali bile sevimli:)

    YanıtlaSil